marți, octombrie 11

Inspiratie, mic dejun si dimineti de toamna ceva mai intunecate

S-a terminat cu diminetile de vara tarzii si proaspete, cu soarele care ne anunta inca de la 6 ca aveam inainte o zi intreaga. Octombrie a venit cu dimineti mohorate, cu un frig care ma tine inca o jumatate de ora in pat si cu dorinta puternica de a inventa o metoda prin care cafeaua sa apara in mod miraculos chiar langa pat in fiecare dimineata. Imi dau seama acum ca un filtru langa pat in loc de ceasul cu alarma ar fi mult mai potrivit.

In orice caz, chiar daca toamna trezeste in multi dintre noi sentimente mai nesuferite, exista si o portie mare de inspiratie in fiecare zi din luna octombrie. Ceaiurile din zori capata alta savoare, prajiturile mancate in pat cu o revista in brate au parca un gust mult mai bun si orice moment petrecut inauntru nu mai este atat de lenes ca acele dupa-amiezi de august in care ne ascundeam de caldura si ravneam la racoarea serii. Asa-i ca v-am facut deja sa va placa mai mult luna aceasta?

Si pentru ca tot vorbim de inspiratie, va recomand astazi revista Kinfolk, cu niste articole cat se poate de potrivite pentru aceasta perioada. Blogul Mic dejun va fi, incepand de astazi, scris in limba romana si va trece prin mai multe schimbari care sper ca vor fi pe placul vostru.

Disclaimer for foreign readers: Please use Google Translate in order to read my posts which will be written in Romanian from now on. However, I will keep posting photographs and recipes so ask me anything through comments and I will answer you in English as well.

Care sunt planurile voastre pentru luna octombrie? :)





4 comentarii:

  1. Cred ca voi reusi sa ma apropii altfel de cei care citesc acest blog. Limba romana pare mai potrivita, chiar daca initial totul era in engleza. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mă bucur că o să scrii în română. Mi se pare mult mai cald şi mai prietenos. :)
    Dacă tot ai intrebat de planuri o să împărtăşesc. Mi-am cumpărat un aparat foto de care sunt mândră şi o să mă plimb cu el pe la casele oamenilor ca să scriu despre ele şi oameni frumoşi pe http://vreausastausieuaici.blogspot.com/
    N-am trecut cu vederea nici peste casuta ta. Mi se pare grozavă privelistea. Dacă eşti de acord, mă autoinvit! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc pentru feedback şi pentru că ne-ai împărtăşit planurile tale! :) Eu plănuiesc ceva similar cu micul dejun, dar deocamdată sunt în plin proces de mutare. However, once my new home is finished, eşti binevenită! :)

    RăspundețiȘtergere